Sunday 26 February 2012

Update

assalamualaikum .

pehh memang lama gila lah gua menghilang . Gua takde la busy mana pun sebenarnya , tapi yelaa , sakan berhibur dengan kawan2 kan ? memang haram tak ingat langsung pasal blog kesayangan gua ni , kiranya gua ni bukan seorang blogger yang penyayang la . Agak kurang la kasih sayang gua pada blog gua ni .Jadi , korang boleh tak tolong terapkan nilai-nilai murni yg perlu ada pada blogger dalam diri gua  ? InsyaAllah gua akan jadi blogger yang penyayang satu hari nanti jadi bolehlah gua update blog setiap minit dengan entri-entri yang memualkan . Jadi tanpa membuang masa , gua update blog ni sekarang juga !!! YEAHHHH !!




Jangan risau , gambar pun ada .

Alhamdulillah , selamat sudah gua update blog gua ni . 

5 comments:

Azizah Omar said...

Haha , nampak la blog di-update (:

Kumang Lelang said...

update la sgt. haha..

Izzah | zulkifli said...

uish.. panjang nye entri dia.. =P

shadreamy said...

mana awak nak pergi? baru nk berkasih sayang ni. hehe~

salam kenal =)

say to easy=) said...

amboi lamanya hilang.haha

Duit beli kete lain