Thursday 5 January 2012

akihrnya , jumpa

rilek2 , bawak bertenang .korg tertanya2 kan ? jumpa apa ? apa yang akhirnya jumpa ?
HAAA , dah jumpa identiti lah . mulai sekarang nak guna 'gua'
yeahhh , even macam looser gila bobbi , yelah benda kecil pun nak kecoh , tapi , peduli lah kan
gua punya blog HAA dah terguna . Gua usha juga blog2 berjaya yang lain , yang gurl nak comel2 guna 'kitew' 'i' dan many more, yang laki pulak semua dok guna kata pengganti nama pertama yang bergaya seperti "gua" .
So , gua dah decide, gua fikir gua macho ,gua terus guna lah .

now gua dah macho , haha lepas ini takde hal da lah gua nak menaip , gua dah jumpa identiti , siaplah kau orang semua . cakap je nak gua post apa? gua boleh post la der .

bye nak layan facebook .

p/s : tunggang langgang tu biasa lah :)

0 comments:

Duit beli kete lain