Wednesday 4 January 2012

bosang la weh

Adehhh , cuti tak sampai sebulan lagi nih , tak boleh jadi doh , member2 semua poket tebal kerja . Aku ?
nak kerja apa ? semua tak boleh . Tapi rileks , cools , ingat dalam pale otak "kau hensem Ali" . Memang aku akan ingat banyak kali , sehari lebih tiga kali la , bukan apa , penting doh nak menambah keyakinan diri even muka sebenar macam bieber yakni tuuuttt. Okay sorry peminat bieber . Haishhh aku mesti kerja jugak nie , mesti punya la , satu hari lu mesti kena punya malik . Tapi tiap2 hari aku kerja sebenarnya , bersihkan halaman rumah . HAAA , jangan terkejut uolls , dah lah hensem , bekerja pulak tu . Kerja aku ni takde gaji la , ikhlas do
yelah , balik rumah pun jarang , 20 feb ni nak masuk degree dah , emm 20 ke 20 lebih entah lupa , yang penting masuk degree la . Adehh , cuak la pulak , ye ah first time doh masuk degree . Macam mana entah rupanya degree ? orang kata susah . Takpe , ingat lah kata keramat ni   " kau hensem Ali"  . Fuhh ! legaaaa.








Eh sorry , tadi i layan facebook , banyak sangat noti ,terpaksa lah balas komen2 diaorang , tak balas nanti cakap apa pulak , sombong lah apa lah , hati peminat ke jaga deyy .

okay sambung yang tadi , pasal kerja tadi . ke degree ? Ahh , apa2 lah , yang penting aku bekerja semasa tunggu nak masuk degree . sekian .


kejap pakai 'i' , kejap 'aku' , sorry lah beb , sedang cari identiti

bobyee

0 comments:

Duit beli kete lain