Monday 9 January 2012

Google yeahh

Gua nak cerita lah kepentingan google dlam hidup gua . Gua rasa macam tak lengkap tanpa google . Macam-macam soalan boleh di ajukan kat google ni . Gua percaya korang pun sama kan ? best wooo , semua soalan dia jawab tapi jangan lah tanya yang bukan2 ,.Gua takut ada yang buat google search dengan menaip "tahap kecantikan saya hari ini" . Sah2 google takboleh jawap , baik tanya gua je , mesti gua puji bagai nak mati , dengan syarat korang terlebih dahulu puji gua hensem bagai nak mati . Eh Gua berjenaka je , jenaka gua mesti jadi kan ? haha okay macam ni , tadi gua tanya lah kat google satu soalan ni , dan alhamdulillah la , gua dapat apa yang gua cari




noob kan gua ? ah peduli apa


HAHA yang penting gua dah tahu berapa kadar entri yang sewajarnya . NGEH3 . Walaupun agak sukar sebenarnya gua nak mencari , yelah , lepas gua tekan search , google mula lah memberi pilihan jawapan bewarna biru yang mengelirukan , tapi yang gua  hairannya hampir semua nya berbunyi "kadar zakat fitrah yang sepatutnya...bla bla" . Semua berkaitkan zakat , pelik kan ? mungkin juga disebabkan cara gua menggoogle yang sangat noob . HAHA okaylah gua nak tido mimpi katy perry , nyam2 . bye

p/s: bersahaja kan ending gua 

0 comments:

Duit beli kete lain