Wednesday 11 January 2012

Kejayaan Anak Melayu

assalamualaikum, entri kali ni berbaur patriotik sikit bukan politik ye adik- adik . Gua nak cerita pasal kenapa gua bangga jadi anak melayu yang bergaya .

Selepas gua sedar yang gua ni melayu , gua terus bangga tak henti henti . Sebab apa ? Sebab ni yang gua nak cerita ni . Gua baru je nak update ni , latest gila berita ni . Kompem media massa memang mengambil masa la nak sebarkan benda ni . 



Ni yang gua nak story , kisah seorang anak muda , melayu la yang penting , yang mana tak henti henti berusaha . Dia bermula dari bawah , dia mencari , dia meneliti , senang kata susah lah dia berusaha , usaha keras. Biarlah orang kata dia gila , namun jiwanya sedikit pun tidak gentar , dia terus berusaha dan berusaha , akhirnya dia berjaya . 

 GUA DAH BERJAYA BUBUH NUFFNANG !!

                   Jayanya Anak Melayu



Haa buat yang berpikiran seperti ni

"apehal mamat ni , nuffnang pun nak kecoh "

"benda dah bezaman , kau baru nak ada "

"kau ni hensem , tapi kau kecoh la derr"

"Kau tak payah nak bising la KACAK !"

"B**I  BODOH KECOH ! nasib kau ada rupa je"


Haa , mesti ada ni , tapi rilek , gua cool je . Jangan gelabah sangat kak , gua kan pernah update kat entri ni . Masa tu gua noob , sekarang tidak lagi . 

p/s: Bannga kan jadi anak melayu ?

0 comments:

Duit beli kete lain