Wednesday 11 January 2012

Kenapa gua takde iklan ? JENG3

haaa ni penting gua nak story ni . Gelabah kan gua ?

AH ! tak kira la , gua nak story jugak , gelabah gelojoh tu tak langsung mencerminkan peribadi gua . Mencarut apa ni  ?

Okay macamni , kalau korang perasan blog gua takde langsung iklan2 , biasanya nuffnang lah . Haa korang ingat gua saja2 taknak bubuh iklan dekat blog indah ni , yelaa siapa tak nak duit kan ? senang pulak tu , takpayah nak bersusah payah pegi ladang menoreh getah , tau2 dapat 50 ringgit gedebuk macam tu . Siapa taknak yedok ?



Tapi kenapa gua tak pasang ? JENG3 . misteri kan ? macam misteri pokok bunga dalam entri gua yg lepas . Haaa ni yang gu nak story ni , korang tau ke duit yang diaorang bagi tu dari mana ? misteri tak ? ada tak misteri macam kisah pokok bunga gua dlm entri lepas ? haa . senangsenang je diaorang nak bagi duit tu kat korang . Korang tau tak disebalik duit tu ada apa ? Tak kan ? So , gua pun tak tahu sebenarnya . Jadi , itu bukan menjadi sebab kenapa gua tak letak iklan .

Gua dah lama dah daftar kat nuffnang tu , tapi tak penah habis . Apa yang celaka sangat dengan pendaftaran gua , gua dah daftar , dah isi semua , apa lagi siaaa ?!




celaka kan ?


So gua pun tak boleh nak salahkan benda ni jugak. So ada dua kemungkinan kat sini 

1)  Benda alah ni memang celaka 
 memang taknak kasi gua duit

2) Gua punya tahap noob ni yang celaka 
 yelah gua sedar gua newbie dalam dunia ni , tapi gua ada perasaan beb

So , sape2 yang nak tolong gua sila lah tolong . Jangan lah malu malu dengan gua , gua pun hairan ,  perlu ke malu bila nak tolong laki kacak ? haishhh gua pun manusia jugak , hurmm dunia dunia .

sekian dari gua . MUAHH KATY PERRYY !


0 comments:

Duit beli kete lain